м. Черкаси, вул. 30-річчя Перемоги, 5

Гарантія

Оптимальний режим
Для зберігання або експлуатації меблів необхідно дотримуватися і температурного режиму. Рекомендується дотримуватися температури в + 10-25 С при вологості 50-70%. Якщо показники вологості перевищують або не досягають норми, меблі втрачають належний зовнішній вигляд. Щоб уникнути передчасного зношування меблевих виробів, не слід чистити їх за допомогою агресивних хімічних засобів або їх парів. До них відносяться кислоти, луги, олії, розчинники і т. д. Для догляду за меблями слід використовувати виключно призначені для цього засоби для чищення.

Допустимі навантаження
Існують норми допустимих навантажень, дотримання яких дозволяє вберегти меблі від поломок. Використання півтора-двомісних диванів розраховане в лежачому положенні двома людьми, а в сидячому – трьома, з урахуванням того, що середня вага кожного не перевищує 75 кг. У відсік для зберігання білизни не слід запихати більше 10 кг, а підлокітники навантажувати вагою понад 20 кг.

Особливості механізмів трансформації
Кожен механізм трансформації теж розрахований на певні навантаження. Наприклад, з розрахунку максимально допустимої кількості кілограм на одне спальне місце диван-дельфін можна навантажувати до 90 кг, а книжку або еврокнижку – до 110 кг, на кожну пружину «змійка» – до 20 кг. Все навантаження на диван мало того, що не повинне перевищувати норму, так ще й зобов’язане розподілятися рівномірно. При розкладанні будь-яких механізмів слід уникати ривків, перекосів, недотримання правил безпеки. М’які меблі з положення «диван» необхідно як мінімум раз на місяць розкладати в положення «ліжко» не менше, ніж на 8 годин. Таким чином вдасться уникнути усадки матраца.
Суворо забороняється:
• Стрибати, ставати ногами і колінами на меблі.
• Сідати на підлокітники, боковини, спинки диванів і крісел.
• Рухати меблі, не піднімаючи від підлоги. При переміщенні меблі слід брати за нижню частину каркаса.
• Кидати на меблі гострі предмети, які можуть пошкодити оббивку.
• Виконувати фізичні вправи.
• Не розгойдуватися на меблях.
• Вплив сонцем, побутовими нагрівальними приладами, вогкістю або вологістю.
Час від часу необхідно перевіряти і підкручувати усі кріплення, регулярно пилососити оббивку за допомогою спеціальних насадок.

Гарантійні умови
Виробник дає гарантію на свої вироби, терміном на 18 місяці з дня покупки. Вона не поширюється на знижений у ціні товар, свідомо куплений з деякими відхиленнями від норми. Сервісна служба компанії усуває виключно ті недоліки, які були виявлені протягом дії гарантійних зобов’язань, і виникли з вини виробника, а не споживача в ході експлуатації. Характер будь-яких дефектів визначається майстром-експертом фабрики. Зовнішній вигляд і наявність комплектуючих слід перевірити відразу. По закінченню трьох днів претензії з цього приводу вже не приймаються. Всі роботи здійснюються за рахунок покупця.

Гарантія не працює
Якщо термін гарантії вичерпаний, то обслуговування не проводиться. Як і тоді, коли нехтували умовами експлуатації, зберігання, що викладені вище. За самостійну збірку і транспортування, які можуть здійснюватися непрофесійно, виробник теж не несе відповідальність. Пошкодження внаслідок природного зносу, стихійних лих, умисних або помилкових дій споживача, які не піддаються гарантійному обслуговуванню зі сторони виробника. Гарантія не працює, якщо всередину виробу потрапляли сторонні предмети, рідини, тварини, комахи, якщо ремонт здійснювався самостійно або іншими приватними ремонтними організаціями, якщо в конструкцію самовільно вносилися зміни і т. д.

Механізми трансформації НЕ обслуговувати по гарантії якщо:
• Пошкоджено ламелі.
• Вигнуті деталі внаслідок неприпустимих навантажень на них.
• Встановлено матрац неналежного розміру.
• Потрапив сторонній предмет в деталі механізму.
• Механізм використовувався не з повною розкладкою.

Умови усунення претензій
Сервісне обслуговування, незалежно від того, безкоштовно чи платно воно здійснюється, вимагає письмової заяви покупця, яку він відправляє факсом або електронною поштою. В такому випадку до листа-претензії необхідно обов’язково додавати фотодоказ дефекту. Клієнт повинен відправляти виріб або конкретні його частини на ремонт в виключно чистому вигляді, упакованим.