Гарантія

Загальні вимоги гарантійного обслуговування меблевих виробів.

Дані вимоги розроблені на підставі закону України про захист прав споживачів, ДСТУ 16000371:2016 Меблі. Загальні технічні умови та інші нормативно правові акти.

Виробник дає гарантію на свої вироби, терміном 18 місяців з дня покупки. На певний перелік комплектуючих термін гарантії може бути меншим від зазначеного. Вона не поширюється на знижений у ціні товар, свідомо куплений з деякими відхиленнями від норми. Сервісна служба компанії усуває виключно ті недоліки, які були виявлені протягом дії гарантійних зобов’язань і виникли з вини виробника, а не споживача в ході експлуатації. Характер будь-яких дефектів визначається майстром-експертом фабрики. Зовнішній вигляд і наявність комплектуючих слід перевірити відразу. По закінченню трьох днів претензії з цього приводу вже не приймаються. Всі роботи здійснюються за рахунок покупця.

Гарантія не розповсюджується

Якщо термін гарантії вичерпаний, то обслуговування не проводиться. Як і тоді, коли нехтували умовами експлуатації, зберігання, що викладені вище. За самостійну збірку і транспортування, які можуть здійснюватися непрофесійно, виробник теж не несе відповідальність. Пошкодження внаслідок природного зносу, стихійних лих, умисних або помилкових дій споживача, які не піддаються гарантійному обслуговуванню зі сторони виробника. Гарантія не працює, якщо всередину виробу потрапили сторонні предмети, рідини, тварини, комахи, якщо ремонт здійснювався самостійно або іншими приватними ремонтними організаціями, якщо в конструкцію самовільно вносилися зміни і т. д.

Механізми трансформації НЕ обслуговуються по гарантії якщо:

– Пошкоджено ламелі.
– Вигнуті деталі внаслідок неприпустимих навантажень на них.
– Потрапив сторонній предмет в деталі механізму.
– Механізм використовувався не з повною розкладкою.
– Механізм відкривався з перекосом в один бік.

Умови усунення претензій

Сервісне обслуговування, незалежно від того, безкоштовно чи платно воно здійснюється, вимагає письмової заяви покупця та повний опис несправностей , яку він відправляє на вайбер або електронною поштою. В такому випадку до листа-претензії необхідно обов’язково додавати фото (не менше двох) або відео дефекту. Клієнт повинен відправляти виріб або конкретні його частини на ремонт в виключно чистому вигляді та упакованим.